dinsdag 1 maart 2011

Wat een bofkont ben ik vandaag!!!!!!!!!

Vandaag naar de bee v.d. Herenquiltsters geweest in Amersfoort.
Al eerder via de mail aan de dames gevraagd om overhemden(vrij classic)
die niet meer gedragen worden.
waarom; ik wil van die stofjes een grote quilt maken voor ons bed.
Juist die stofjes omdat deze een bepaalde sfeer bij mij oproepen.
dat wordt sparen......dacht ik.
om het te versnellen moet je je wens hardop uitspreken!!!
geen reaktie!!!! wat jammer!!!! Maar...........
zie op de foto!!!! Vandaag bijna alles van de dames gekregen.
Dus................ik kan aan de gang!!!!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk idee. Laat je het eind resultaat ook zien.
groeten sun

Tonny zei

Hallo Marja

Ik had je oproep helaas niet gezien. Als je nog stofjes nodig hebt: Ik heb een grote doos nieuwe overhemdstofjes waar ik zelf niets mee doe dus laat maar weten!