zondag 1 november 2009

regenachtig, koud; somber weer!



Vandaag zondag; het regent, koud buiten, de laatste bladeren aan de bomen, vroeg donker..... maar in huis?

Lekker warm, lampjes vroeg aan, nassi eten, en..... aan mijn nov. AA werken.

schuin uit mijn ooghoeken zie ik mijn speksteen liggen(dit keer caramel kleurige albast), waar ik al een poos niets aan gedaan heb.

Op tafel mijn nieuw project; de stofjes uit Balie, de dec. kadootjes voor de ,,meiden,,.

dus wat zeur ik!!!! Een hoop te doen.


(Enne..........stiekum opgegeven voor een nov.swap(kerstsok maken); alleen hij moet wanneer hij klaar is, gevuld opgestuurd worden.

1 opmerking:

Cobi zei

heerlijk he, lekker op de bank, kat op schoot, in jouw geval de hond, thee bij de hand en lekker aan de gang. ik heb net de fibre page van 2 weken geleden klaar, maar ben nu ook bezig met de AA plus een ATC. plus een cq blok. een goedbestede dag. bij ons een grote pan snert.